Sayfalar

15 Temmuz 2009 Çarşamba

AFFETMEM... :)))

Bir gün yine karşıma çıksan
Ellerimi tutup yalvarsan
Yaptıklarından pişmansan
Affetmem
Bırakma beni nolur desen
Kalbinin sesini dinlesen
Beni çok sevdiğini bilsem
Affetmem

Lay la lay la lay la lay lay Lay la lay la la lay la la la la lay :)))

Selam millet nasılsınız inşallah ?
Geleli iki gün oldu ama yoğunluktan kafa mı kaldıramadım. Bu gün içimde kelebekler uçuşuyor allam ne ka güzel bir gün. Sabah yataktan kalkar kalmaz beyaz kelebeklerin affetmem şarkısı dilimde :))) bak hala söylüyorum..

Aradan uzun yıllar geçse
Her şeyi bırakıp yine bana dönsen
Saçlarımı okşayıp öpsen
Affetmem... :))))

Allah seni inandırsın okuyucu 15 gün nasıl geçti anlamadım off ya tam güzel vakit geçirmeye başlamışken ahanda bitiverdi işte.

Ne mi yaptım tatilde? bir daha mı evde vakit geçirmek mi tövbeler tövbesi. seneye kesin annemin yanı hariç neresi olursa olsun gidicem. Sayesinde ne kadar soğuk ülke varsa oralara bile razıyım. Allah dan kızlar takımıyla aynı zamana denk getirdik izinlerimizi onlarda olmasaydı tatil bitmeden Bakırköy de alırdım soluğu. Delirtti beni yine ilk hafta boya temizlik falan öyle geçti zaten ikinci haftada kızlar takımı geldi orası senin burası benim gezecez tabi bol bol deniz ve güneş. Ama anacım anlamaz tabi sürekli onun dizinin dibinde olmamı istiyor. Hadi canım dedim uğraşamayacağım meloş senle. Ulan kızmaz mı bana bak hala konuşmuyor benimle yuh dedim ya. Aslında böylesi daha iyi az muhatap olup az canımız sıkılıyor. Meloşşşşşş başarılar anammmm.... çok azimlisin helal sana. ( bunları yüzüne söyleyemiyorum ya içimi dökeyim bari).

Neyse bu fasılları geçim. anlayacağın okuyucu bir cacık olmadı bu tatilde. ama seneye çok güzel planlarım var. Yunan adalarına gidecem 20 gün yokum dünya yıkılsa umrum olmaz yeter ulan kafa derler buna. Allah dan sahil köyünde yaşıyorum yoksa bunalımın dibine koymuştum. Sabah 11 gibi kalkıyoruz yalı dediğimiz kayıkların, sandalların çekildiği yerler var bizim Neriman’ın da babasının bir yeri var orda çok güzel yapmışlar Karadeniz evlerine benziyor küçük sarayımız diyorum ben oraya Neriman deli kızdır erkek sinek yaklaşamaz yanımıza. O yüzden babasına, bu yıl orayı yaptırdı. deniz kenarında çok hanzo varmış bize bakıyorlarmış. Ulan sayende bıldırcınları kaçıyorum iki paralık zevkime mıçtın eyvallah Nerimancım eyvallah. 11 de kalkıp sabah kahvaltısını denize nazır konağımızda yapıyoruz sonra gecenin 12 sine kadar oradayız. Birde sapık dadandı. adamın biri çoluk, çocuk, kadın, erkek ayırmaksızın herkesi göz hapsine alıp kendi kendine tatmin oluyormuş. yuh ulan dedim adamı da görseniz namaz niyaz o biçim camiden çıkmaz. Bunu duyan Neriman karantinaya aldı bizi bikinimi bile giyemedim :(( denizden çıkıyoruz sapık hemen ronta yatıyor. Nero bunu görünce ana, avrat, soy, sop dümdüz erkek gibi zaten. Sus ulan rezil olduk diyorum. o rezil biz neden olalım diyor. haklı kız ama herkes bize bakıyor köyün delileriyiz zaten mimli kızlar olmuşuz. Geceleri sahilde bağıra bağıra şarkılar söylüyoruz bütün köy ahalisi bizi dinliyor. Bence seneye tatil paramı imece usulü ile toplar bütün köylü beni kesin bir yerlere gönderirler bu ka gürültüden sonra ben kesin diyorum. :))

bütün bir hafta böyle geçti işte. son hafta gerçekten eğlendim ama ne yalan söylim.tam iyice ısınmışım bir baktım ki tatil biti vermiş.
Hadi kızım siyam seneye seneye artık ( görürsek o günleri tabi )

4 yorum:

  1. bacımmmm hoşgeldinn :))

    anladığım kadarıyla pek bi eğlenmişsin tatilde :))

    YanıtlaSil
  2. ya yasorma bacım etraf bıldırcın doluydu ama neriman sağ olsun gözümü açamadım. o kadar eğlendim yani sağ olsun.

    YanıtlaSil
  3. siyam geldi siyam geldi yippuuuuu :))

    sevdim nerimanı...
    selam söle.
    yok öle bıldırcım mıldırcın hahahahah.

    :)

    YanıtlaSil
  4. evet bennn geellldimm..

    ama keşke gelmeseydim :(

    YanıtlaSil