Sayfalar

4 Mayıs 2010 Salı

Ayarsızlar Kraliçesi...


O olmaz.. bu olmaz.. şu olmaz... siktir ulan siyam sen kimsin? bak atı alan Üsküdarı geçti. sen hala mülakat yap kendince saçma salak. Anan kafanı yesin vır vır.. baban bile hadi artık senin vaktin geldi ne zaman mürvet sendromuna girsin. sen hala, o adam bu adam diyeme. sen kimsin kızım ne istiyorsun bir elektriktir tutturmuşsun. NAHHH sana elektrik kesin mantık evliliği yapacaksın.. Hayıııvv hayıııvv ben yapamam, hazır değilim benide anlayın yaa... o adam gelmedi daha. Allam yarabbim, sinir olmaya başladım kendime itiraf ediyorum. bende bir sorun var kesin kesin bende bir sorun var son çağre hocaya gidicem ne bu isteksizlik yahu birinde karar kıl.


kısmet açıyorum okuyucu bütün manitalarımı evlendirdim.. ohh hamd olsun. en olmıycak dediklerim bile nişanlar yapmış, askere bilem gitmiş.. arkadaşlarımın sümsük dediği çağlar bilem asker olmuş. :( yakında evlencek inşallah (((: (bu gülücük en samimiyetsiz gülücük) aranızda benim gibi kısmet açan varsa insaniyet namına beni bulsun belki bu kısır döngüyü değiştirebilirim. ne bu ya nedir bu üzerimdeki bereket?? herkesin kısmetini açtım kendim hala o olmaz bu olmaz seçiyorum. başlıycam böyle işin ızdırabına.


bir ayar tutturamadım hayatta. eskiden adamın birinin gözünün içine baktım olmadı. ondan sonrada ben iflah olmadım. uzun zamandırda dünya yansa koyvermiş moddayım kimseler umrumda değil. Eee.. şimdi bundan da sıkılıcam. nedir bu ya Rabbim!! benim ayarımda ne sorun var?kendim dahil kimseler bulamadı..


bir ay önce kuzimin nişanına gittik. annemin bütün sülalesi orda yine )): her sene birisini yakıştırmaktan bıkmadılar bana. bir akrabası çok beğenmiş beni. kayın valide olarak. bilmiyorki başına geleceği. ama allah için sevdim kadını tam benlik sesiz sakin (: nişandan döndük hemen evi aramış annem ben karışmam siyam biraz arızadır sağı solu belli olmaz sen konuş demiş. düşün okuyucu bunu diyen kız anası. kadın belanımı arıyorsun sen? var git yol yakınken. neyse kadıncağız aradı oğlunada baskı uygulamış besbelli ben çok istiyorum bir konuşun bi görüşün hayatımda ilk defa böyle bir olaya izin verdim tamam dedim. aradan bir iki gün geçti bir numara tanımıyorum açtık.


- efendim


- eee.. merhabalar ben mehmet zeynep ile mi görüşüyorum? (:


- evet benim


- ben mehmet


- hangi mehmet


- kendini tanıtır


- hımm evet nasılsınız


-teşekkürler sen?


- (ne seni ulan siz diyorum ben sana) diyemiyosun tabi. teşekkürler iyiyim.


- ( uzun bir sessizlik....) görüşmemiz gerek...


_ ( siyam kopma moduna girer ama belli etmez ve diyemezki silah zoruylamı (: peki


- senden haber bekliyorum ben


- bu aralar çok yoğunum bir kaç hafta sonra olabilir.


-peki haber verisin.


- tamam görüşmek üzere.


böyle bir konuşma geçer ve ben yarılmış modda çocukcağızın heyecanına veririm. akşam kuzenler bize gelir içlerinden biri tanır çocuğu hoş bebek der. o zaman uyar bana derim.(: birazda fırlamaysa ooo yeme yanında yat. bizimkiler bilmiyor ki evlenecek adam aramıyorum. hoş ne aradığımı bende bilemiyorum ya neyse. buluşma vaktine kadar hergün çocuğumuz arar annesi çok övmüş fotoğraflarımı falan görmüş birazda yırtık benim istediğim gibi bozmadan konuştum. görüşme günü geldi çattı. randevularımın mekanı bütün kırıklarımı attığım yere verdim randevuyu. garsonlar eminim çok gülüyorlardır halime iki haftada bir başka adam. ikimizde randevu saatinden önce gelmişiz ama ben onu tanımadığım için arkasından geçip oturmuşum. saat geldi gelen giden yok arayamıyorumda kızsal taktikler (: neyse aradım baktım karşı çaprazımda :)) birbirimizi görünce şoklaştık baktım bu çok heycanlı taze. bense çok rahatım. iki haftada bir biriyle buluşursan olacağı o :)) sonrasında konuştuk anlaştık uyuştuk sandık. tam benlik. bana hööött diyebilecek bir karakter dedim. demez olaydım. ben geniş ablayım. neyse beni bıraktı gelmek istedi ama ben taraf olmadım. msg atmış eve gidince haber verirsin diye eve geç gidince birde kankayla konuşarak gidince epey bir zaman geçmiş. aramış meşgul ne bilim ben? ben aradım o açmadı bu sefer. ertesi gün aradı trip atıyor. bana ayak uydurabilecek misin yoksa böyle hep vurdum duymaz mı olacaksın demez mi? birde 2. plana atılmak işine gelmezmiş. nasıl işine gelirse dedim uzun zamandır rahatım ve çok alıştım inkar etmiyorum. seninlede uğraşamıycam kestirip attım. benim silahımda hep tek kurşunmu varmış? evet dedim bişeyler daha dedi ama cevap bile vermedim. sonra tekrar aradı ama açmadım falan filan.. akşam eve geldim anneye anlattım kadın bir ohh çekmez mi (: hayırdır meloş istiyosun sanmıştım. dediğine bakın sen normal değilsin rezil edersin bizi. car car- lafa laf- paya pay. ayy çok sevindim iyiki olmamış demez mi?? beni bir düşünce aldı o anda. harbi bende bir sorun var sanırım. herkes şikayetçi benden ve ben bu kadar hatalıyken bile, onun o sun var, şunun busu var kulp biliyorum. kendine gel kızım siyam işin zor kendine çeki düzen ver moduna girdim. girdim ama inan bilmiyorum değişecekmiyim. ):

Çokluk İçinde Yokluk Yaşıyoruzz.. istikrar istikrar ve akıl fikir diliyorum... herkes normal bir ben anormalim. vallahi billahi inanıyorum artık buna. benim ruhumda bir problem var ayar yok ayarrr...
ben kimseyi sevemiyorum adem
doğruyu duymak istiyorsun madem!!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder