Sayfalar

24 Ağustos 2009 Pazartesi

yerim ben sizi yer yer.... canlarım benim...



as me jep ny'er uje moj balluk'e prere
me se te te jape trendafil me ere ?

( elveda Rumeli jarnana) telefon çalar...

__ efendim..!
__ siyam hanımla görüşecektim. ben Y.kredi den faruk.
__ buyrun benim ( baygın bir sesle) durumun bilincindeyim :)
__ siyam hanım 2 dönem gecikmiş krediniz gözükmekte.
3. döneme girerse otomatik olarak takibe alınacak.
__ farkındayım :( bu ay sonu ödemeyi yapıcam.
__ peki siyam hanım.
__ aaa bu arada hangi takımlısınız ? fenerlimi ?
__ :))) ( yarılıcam ) olmam mı gerekiyor.. ? beşiktaşlıyım.
__ yoo mailiniz de fenerli yazıyor da.
__ yaşadığım yer orası ( açıklamaya bak kop) neden açıklama yapıyorsam.
borçlu pskolojisi :)
__ hım peki anladım. 2 haftadır işiniz zor.. puan kaybediyorsunuz.
__ ( iç ses) kızım heralde bizimkiler beni işletiyor.
__ ya evet felaketiz. sizinde işiniz zor ama :)
__ evet ya kahretsin ki zor. ne diyelim hayırlısı bakalım.Galatasaray süper oynuyor ama.
__ evet akşamki maça baktım iyiydi.
__ hadi bakalım iyi oynayan kazansın.
__ hı hı bencede..( kapa çabuk gülcem )
__ hoşçakalın siyam hanım.. güzel günler dilerim. görüşmek üzere.
__ hoşçakalın...

o kadar bankayla çalıştım. hemen hemen bütün bankalardan kredi almışımdır. batık siyam :)
ama bu banka kadar mükemmelini görmedim. insan canlısı bu banka, insan dostu. yüksek faiz güler yüz politikası. yerim sizi yer yer.. canlarım benim seviyorum sizi uleyynn...


kimse beni sizin kadar çekmedi teşekkürler y.kredi krediler genel müdürlüğü... :))

6 yorum:

  1. bankaların gsm şebekelerinin call centerleri her zaman malzeme yuvasıdır..:) canın sıkılınca ara keyfin yerine gelsin :P

    YanıtlaSil
  2. aslında bende onu düşünüyorum.
    hani şöyle kafam bozukken arim bi call center'ı başlayalım konuşmaya :)

    borç arşa kadar canım benim. nasıl arayayım ? kırmızı bültenle aratacaklar en sonunda :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım ben bu hikayeye. buraya yazmamın sebebi bide okuduğuma yorum yapayım deeel tabi. hacı be küsmez misin bana :(

    YanıtlaSil
  4. ramazan dolayısıyla küfür edemiyorum. yani ağzımdan çıkarmamaya özen veriyorum. velakin gel içimi gör ki ne fırtınalar kopoyor. zor tutuyorum ulan sana küfür etmemek için...

    ayrıca bu hikaye değil yaşanmış bir kesit :))
    çok teessüf ettim sağaa

    YanıtlaSil
  5. Çok düşünceli bir banka gerçekten takdir ettim :)

    YanıtlaSil