Sayfalar

24 Eylül 2010 Cuma

ziklerine sahip çıkamayan piçler..

akşam eve geç gittiğimden; Fatmagülü izleyemedim. işlerim biraz hafifledi bakayım dedim.. yıllar önce romanını okumuştum umarım romanındaki gibi bir sonu olmaz.. nasılsa senaristler alışkın romanları değiştirmeye.

diziyi izlerken pc ye kafa atmak,tecavüz eden piçlerin pipilerini kopartıp, bir taraflarına sokmak, fatmagül'ün kaşarot yengesini öldürmek, mustfanın anasını zikmelerini istedim.. fatmagülün tek suçu kadın ve sahipsiz olmak.. şükür kanunlar değişmişte romandaki gibi, tecavüz edenlerden biri evlenince ceza düşmüyor.. elbet parayla birileri susturulur, suçlular ellerini kollarını sallayıp, zikleriyle iftihar ederler. güzel ülkemin, ahlak yoksunu insanları; vicdanınızın içine etmek istiyorum..

8 yorum:

  1. Ülkemiz de milyon tane fatmagül var ! düşünmesi bile kanımı donduruyoo.... LANET OLSUN VİCdansız, sapık , ahlaksız insanlara !!

    YanıtlaSil
  2. vallahi sinir üstü bişey oldu bendeki. eylül'ün dediği gibi milyon tane fatmagül var bu ülkede. susturulmuş, bastırılmış, ezilmiş, zikini tutamayan piçle evlenmeye zorlanmış. ohoo ooo gelde sinir yapma be kardeşim..

    YanıtlaSil
  3. sonuna dek katılıyorum sana. izlediğim zaman twitter facebook falan gibi ortamlarda kızların bile "oohh o saatte dolaşırsan olur işte" gibi beyinsiz yorumlarını okuyup iyice sinire kestim. senin bu temennilerini ben de o yorumları yapanlar için diledim. fatmagül'ün ve onun gibi birçok kadının suçu gerçekten de türkiye'de kadın olmak.

    YanıtlaSil
  4. kadın olmak zor, türkiye de dahada zor..

    o yorumları yapanlar evlerine kaçta gidiyorlar acaba? çok meraktayım. erken gidiyorlarsa aile baskısından bayıldıklarından değil.. mal geldiler mal gidecekler geç saatte dışarda olmak = tecavüz edin bana. demek midir? bi ziktirsinler lüften..

    YanıtlaSil
  5. o nasıl bi kanundu ya evlenince nasıl olurda ceza yemez. kadında bekliyodu zaten beni her ziken benimle evlensin oh mutlu mesud yaşayalım diye töööbe yarebiiiim

    YanıtlaSil
  6. En iyisini izlememekle yapıyorum ben.
    Kadın psikolojisini anlamak açısından iyi bir dizi.. Ancak inandırıcılık seviyesi yüksek bir dizi..
    Ben bu dizi sayesinde bu ülkede kadın olmanın zorlayıcı yanlarını gördüm..
    Bol yorumlar :)

    YanıtlaSil