Sayfalar

5 Mayıs 2009 Salı

BUNLARI BİLMELİSİN BEBEĞİM :)

Kasım mıydı yoksa aralık hatırlayamadık.Ama ne fark ederdi ki ? sen aralık diyordun ben kasım.Sonuçta bir haziran sabahı bitmedi mi ? neyse ne o gün işte hala inat ediyorum kasım…Aslında ne boktan bir gündü.Ne hazırlıklıydım,nede hazır.işte o gün salak gibiydim,her zaman ki aceleci ve dağınık.Ne çarpıştık,ne tartıştık.Ben böyle hayal etmiştim ya.Oda olmadı bak. ne tipimsin ne hayallerimdeki o beni koruyacak kahraman.nerden buldun beni sen. nerden çıktın karşıma bir can çekişen aşkın elinden yeni kurtulmuştum oysa .Dedim ya ne hazırdım,ne hazırlıklıydım.sana ihtiyacım yoktu da,akreple yelkovana dualar etmeye şartlanmıştım. her şeyimiz zıttı üstelik.Nerden bilebilirdim şıpsevdi kalbimin kan kustuğu günleri o an,bir tebessümle unutacağını.Hayal gibiydin,sen hatta hayalimde bile canlandıramayacağım kadar güzel ve samimiydin.Sendin o,beklenen.Yoksa aşk mıydı gelen.Evat ya aşık mı olmuştum sana hayır ya olamazdım olmamalıydım ben aşık.

Şartlanmıştım ya diğer kızlar gibi acı çekemezdim,erkeklerin yaptıkları saçma salak olaylara göz yumamazdım. Herkesi eleştiren ben, çok gururlu ben, burnu büyük ben acı çekemezdim.Söylediklerimi destekleyen davranışlar sergilemeliydim demi??Büyük konuşmuşum demi,ben kurdum,kader sırıttı.Aç avucunu yala tatlım:Duyuyor musun kaderin kahkalarını.Cevap evet ise ne alaaa..

Kız-erkek ilişkilerini hep bir futbol maçına benzetmişimdir. Kim kime gol atarsa o üstündür .inanmışım ya,inandırılmışım ya.Seversen mikilirsin,mikersen sevilirsin.Gerçektende öyledir. Rahat dürtdü beni,heyecan bitti dedim,6 ay koca bir ömür demi?Aklın nerde zibidi karı!Hani aşk nerede aşk hee sorarım sana.Bakma öyle masum masum ağzını burnunu kırcam şimdi.

Evet ilk golü ben attım sana 6 ay sonra heyecan bitti diye bıraktım seni ( başka birini bulmuştum,kaşarlık diyelim ) bütün yılanlık bende biliyorum ama gerçekten sıkılmıştım ilişkide hiç kavga olmaz mı yahu hep benim istediğim hep benim istediğim rahat battı biliyorum.Ohhh ne ala memleket,arayan soran yok.Ne değişti,yokluğunda daha bi aşık oldum.Hani heyecan bitmişti.Al sana atraksiyon bebeğim!zaman geçti tabi her dakika balyoz darbesi olup indi beynime.Sensizlikmiş meğerse adı bunun.bir gece vakti içip içip bokunu çıkartana kadar yüzsüzce aradım defalarca.Heyecan olsun ondan ondan(kesin ondan tatlım).

Şimdiki aklım olsa yapar mıyım ? ( sanmıyorum). Allaam konuşmaya cesaretim yok tam 22 kere evet 22 kere aradım.Ne dicem lan herife sen yokken anladım,aşığım ühühühü mü?Aklın nerde kızım senin,sen terk etmedin mi herife.Siktiriboktan bir sebeple.Hı hı,ben terk ettim tabi.sen cesaret vermesen konuşamazdım sanırım.( biliyorum dedin kim olduğunu ).

Tevbeler tevbesi,görüşmek istedin,evet evet istediğim buydu!Al asıl heyecan şimdi seni köşede bekliyor tatlım.Ölümünü imzaladın,celladına randevu verdin,uyuz karı!Ha alkolün etkisi tabi,tabi.(sen kandır kendini bebeğim) bilemezdim ki o kadar değişeceğini tamam dedim sabah kalktım yaptığımdan utandım.

Gördüm seni o sabah,sanki araya zaman girmemiş gibi,sanki uzun bir yolculuktan dönmüşsün gibi.Bende seni beklemişim gibi. sanki hiçbir şey olmamış gibi başladık yine. Ama bu sefer çok temkinliydin bilemezdim ki bir intikam 4 yıl sürer J ( evet soğuk yenen bir yemekmiş intikam şimdi daha iyi anlıyorum ). Bu sefer 3 ay sürdü sende gariplikler çıkmaya başladı sende haklıydın da,aslında kendince nasıl güvenebilirdin ki seni ortada bırakan birine.Kan kustum aslında seninle,kaç kere ayrılıp barıştık inan bilmiyorum.Kaç kere bu son dediğim gecenin sabahında sırılsıklam senle uyandım.İnan hiç ama hiç bilmiyorum.Bütün tükürdüklerimi bismilla yaladım.Evet evet futbol geldi demi aklına seninde?Yeniliyorum okuyucu!. Son golü fena attın bana o kadar çok kazık attık ki birbirimize ben bir yılan sen bir timsah olmuştun artık sürekli bir sidik yarışı halindeydik ilişki yaşamıyorduk birbirimizle yarışıyorduk neydi amacımız neden böyleydik neyse neydi olan olmuştu en sonunda iki o kadar zamandan sonra düşman gibi olmuştuk birbirimize bir haziran sabahı kalkıp sanki içimdeki bütün nefreti dökmek istermiş gibi ( gibisi fazla ) döktüm içimi şu anda o halimden çok utanıyorum ama yaptım iyi ki yapmışım yoksa ömrümüz ayrılıp barışmalarla geçecekti. Ben söylediğim sözlerden sonra asla arayamazdım seni, sende zaten bitirmiştin kafanda haklıydın da zordum sana göre isteklerim,sorularım,sorunlarım ve sorumluklarım,sürekli gereksiz inadım yormuştu seni. En iyisini yaptım kendi bildiğimce geriye dönüşümüz olmayacaktı.

Şimdi içimde ne acı, ne öfke, ne sevgi, ne saygı, nede bir umut var sana karşı nötr oldum yada etkisiz eleman girende çıkanada aynıJ.Senin soluduğun ortama bile tahammül edemiyorum artık,ismin o kadar yabancı ki.Halbuki 4 yıl,yaa bu kadar uzun sürmüş meğersem. Ama seni iyiki tanımışım koca çocuk,yüzümü tebessüm ettiren anılarında var. iyi ki yaşamışım seni hayatta tek kazığı senden yedim her erkeğin bir timsah olduğunu seninle anladım en iyi erkeğin bile istediği olmayınca nasıl bir sürüngene dönüştüğünü gördüm. 4 yılıma bedel oldun ama iyi ki de var oldun.

Bu mudur hocam,budur bence?

Merhaba…


4 yorum:

  1. Hoş gördük bebeğem :))

    YanıtlaSil
  2. "en iyi erkeğin bile istediği olmayınca nasıl bir sürüngene dönüştüğünü gördüm" ahanda budur!!

    hoşgeldiniz efem :))

    YanıtlaSil
  3. Hoşbulduk efendim :) ama öyle değilmi en iyisi kırmızı oturakta can versin amin :)

    YanıtlaSil