Sayfalar

13 Mayıs 2009 Çarşamba

Olmak ya da O-la-ma-mak


Sevgi arsızım, hayallerimi senin için deşifre ediyorum. :)


Hiç bitmeyen bir hazinem olsa ve çalışmasam. her gün farklı yerlerde uyansam. beni hiç kimsenin tanımadığı yeni bir hayata başlasam ve mimlendiğim anda tekrar tekrar başka yerlerde yaşasam. İstediğim yere gidip kendim için orayı kapatsam, sabaha kadar içsem içsem deli gibi sarhoş olsam. klozette gözümü açtığımda karşımda kimse olmasa. sürekli farklı insanlar tanısam ve sıkıldığım anda arkama bakmadan defolsam. Kafamda belirli bir düğme olsa ve istediğim anda o düğmeye basıp reset atsam. Hiç bitmeyen bir sigaram olsa ama para vermeden alsam. Sağlığımı hiç kaybetmesem.Dünyada ki bütün çocuklara ve yaşlılara yardım edebilsem ama ismimi hiç bilmeseler. Sonumun ne olacağını düşünmeden yaşasam.Rahmanın sevdiği bir kul olabilsem ve sidre-i mümteha ya çıksam. orada hayranı olduğum Cebrail (a.s) görebilsem. Kafamdaki tuhaf sorulardan cevaplarını alarak kurtulabilsem. ne yaptığımı bir gün bile sorgulamadan yaşasam.insanların zihinlerine girsem, düşüncelerini okusam ve tehlikenin nereden geleceğini anlasam. Beni olduğum gibi kabullenecek ve benimde kabulleneceğim birini bulabilsem. Siyah bir gelinlik giysem ve kızımın adını gece koysam. Aradığımın ne olduğunu kendime her sorduğumda doğru cevabı alabilsem. Kendime tahammül edemediğim anlarda dondurulsam ve belirli bir saat sonra tekrar kaldığım yerden devam etsem. Çok konuşan insanların ağızlarını japonla yapıştırsam ve karşılarına geçip küfür etsem. az ve öz konuşmayı öğretebilsem. 4 yıl öncesine dönebilsem ve o şapşal sevgiliyle tanıştığım gün ayrılsam. Kimseyi aldatmamış olsam M...S...Ç... :)
Yaptıklarımın diyetini bir bir ödedim artık mutlu olsam....

Biraz daha yazarsam hayalleri değil pişmanlıkları yazacağım. Bana fazla gelir hepsi sanırım.

4 yorum:

  1. benim -sımlarım var istiyorum bunları diye bi yazım vardı ona benzemiş:) o -sımları istedim hiç olmadı.Ahanda küfür et istersen olmıcak bunların hiçbiri uyan uleennn!

    Mutlu kal :)

    YanıtlaSil
  2. hayal işte canım ya. gölü mayalamak gibi bişe oldu benim isteklerimde ya olursa :)

    YanıtlaSil
  3. olursa ikinize, olmazsa ........ :)

    YanıtlaSil
  4. Benim anlamadığım günlük hayatta bu kadar küfür eden bir bünya nasıl oluyorda burda yazarken ağzından allah kelamı eksik olmuyor.Kesin o hocayı melikaaa alcak sana:DBide yaz bebeyim yaz.aminnn:D

    YanıtlaSil