Sayfalar

29 Aralık 2009 Salı

Anlatılmaz Ama Ordadır Bütün Dertler...


ağzıma sıçtınnnn... Candann..

ablacım böyle mi şarkı yapılır ? Böyle içten mi söylenir bir şarkı ?

KIRIK KALPLERR...

Kendini eğlenmeye verir kırık kalpler.

sanki unutulurmuş gibi bütün dertler...

edie beni mimlemişti epey bir süre önce. şimdi yazıcam o anlamsız ama anlam kattığım 5 yeri.


1- İSTANBUL ( balçık, çamur, zifir, pislik ama şeyten tüyü olan yer. pislikleri sevdiğim için hep burada olmak istiyorum)


2- HÜNKAR ( Şu sıralar kırık kalpler mekanı :)


3-BANYO ( Suyun kafamın üzerinden inerken, ellibin tilkinin aynı anda hareket ettiği ve bir türlü kuyruklarını yakalayamadığım mekan)


4- EDİRNE ( 3 Yıldır kaçış yerim )


hayatımda çoğu yer o kadar önemsiz ki o yüzden 5 yeri yazamadım Edie'cim. belkide gereğinden fazla önem vermediğimden enteresan bir ruh halim var. herşeyden herkesden çok çabuk vazgeçiyorum. o nedenle az yer geliyor aklıma.

5. mekan değilde kişi olsun. perikızı mutlu ediyor beni. onun yanında olmamın bir sebebi yok delilikleriyle seviyorum onu herşeyine piki diyebilirm. çünkü; sıkmıyor fazla sorgulamıyor.


doldurun kadehleri içelim beraber. yılların yorgunluğu geçene kadar..

Sözleşmeden Buluşuverir Kırık Kalpler :)







4 yorum:

  1. siyammmm :)))

    kırık kalpler klubüne beni de katın.
    kalbim kırık değil ama katılmak istiorum:)
    nolur nolur.

    şahane bi yıl geçir...

    YanıtlaSil
  2. peki peki..
    her zaman kapımız açık sana absalomum.

    inş. senin bütün yılların şahane geçer umarım.

    YanıtlaSil
  3. candan ın albümü gerçekten çok güsel olmuş ben kader ve unutulur şarkılarına takmış durumdayım..

    YanıtlaSil
  4. kaderi dinledim gerçekten güzel..

    YanıtlaSil