Sayfalar

19 Ağustos 2010 Perşembe

A Desem Çımaz.. a aa Desem Çıkmaz..


Sesimi kaybettim a dostlar.. üç gündür konuşamıyorum not defteriyle dolanıp duruyorum.

ilk önce boğazımda bir yanma, sonrasında bir ağrı. yattım kalktım sesim yok. kısık bile değil tamamı gitmiş ): delircem.. 'a' diyorum yok çıkmıyor. bişey anlatıcam bütün damarlarım dışarı fırlıyor, zorla sese benzer bişey çıkıyor..

iş çıkışı, Nesrinle karşılaştık konuşamadığım için ellerimle bişeylar anlatmaya çalışıp ha-hu diye sesler çıkarmaya başladım (: delircem konuşamadıkça anlatmaya çalışıyorum. yarın doktora gidicem demeye çalışıyorum. halimi görsen çoğ fenayım çoğğ

Nesrinin saksı iyi çalışır bu gibi durumlarda. hadi acile gidiyorz dedi. hangi acil? diyemedim tabi.. çok fazla doktorla hastaneyle işim olmadığı için (şükürler olsun). acile, çok komada insanlar gider sanıyorum. cehaletimin aq ((: gittik bi bakarımki benden iyi durumda insanlar var. vay anasını ya uzaydan mı attılar seni kızım? diye geçirdim içimden.

neyse uzman doktor varmış içerde rahatladım. doktor amca iyice muayene ettikten sonra farenjit dedi. ben zaten biliyodum dedim. başladım konuşmaya; anlatamadıkça konuşuyorum, anlatamadıkça konuşuyorum. dotor 2-3 gün hiç konuşma tahriş oldukça daha çok acır ve hem böylelikle az konuşmayı öğrenirsin demez mi? evet evet öle dedi Nesrin kahkahayı bastı.. banada kal geldi. sağır ve dilsiz olan insanlar sürekli bişeyleri anlatma derdinde olurlar. normal insanlardan daha gevezedirler. onları çok iyi anlıyorum şu anda.

hee bu arada ertesi gün dişçiye gittim. doktor halimi görünce, sana hiç bişey yapamam. şu anda halin kötü haftaya gel demez mi Allahım yarebbim bari dişimi yaptıraydım hazır cesaret toplamışken. bakalım haftaya ne yapcam çok korkuyorum çok..

Bu olay en çok Salik abinin işine geldi. Akşamları beni deli etmek için elinden geleni yapıyor sesimi çıkartamıyorum ya.. Ama uzun sürmez evdeki horozluğun salikcim sana vaadettiğim günler çok yakında.. ha ha ha ha ha..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder