Sayfalar

17 Ağustos 2010 Salı

Mahveden Yaz...


Hamd olsun bronşit olma yolunda emin adımlarla ilerlemekteyim. hatta olmuş bile olabilirim... Ter ter terr.. bu ne bea? kuramamış sucuk gibi ortalarda dolaşıyorum. terbezlerimin bu kadar çalıştığını bu yaz öğrendim. atılacak toksin kalmadı vücudumda.. Eridim, bittim, mahvoldumm..

yaz mevsiminden bu kadar bıkacağımı hiç sanmazdım. kar yağsın kar. delircem yoksam. bir yandan sıcaklar, bir yandan oruç, bayrama kadar ince hastalığa yakalanmazsam iyi olcak.

şu anda, sesim gram çıkmıyor. çok zorlarsam; travestiler halt etmiş yanımda. öksür öksür, ciğerlerim elime gelir mi acaba? onun merakındayım. yarın doktora gidicem bakim ne dicek bana. oysamki çok güveniyodum kendime doktor amca. hayatta soğuk su içmem, ceyranda kalmam, terleyince üzerimi değiştiririm.. velakin ne olduysa bu havalar yedi başımı :/ yapcak bişey yok..

hee bu arada blog, yarın dişçiyle randevum var çok pis tırsıyorum. dualarınızı bekliyorum. cesaret iğnesi istesem yaparlar mı? abartmim demi olayı. ağlamam yine inşallah.. rezilliği kimse görmesin diyede kimsecikleri çağırmıyorum yanıma ): götünle gülme lüften. küçükken seninde sağlam dişini çeken bir baytar olsaydı sende korkardın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder