Sayfalar

26 Ağustos 2010 Perşembe

Yirmilik Dişlerle Başım Belada


Ahh bu yirmi yaş dişlerimmm...

dişimi çektirdim a dostlar.. ağzımda 13 dikiş var Allahım Yarabbim.. sağ tarafım şiş, ağzımın kenarı yara, kocasından dayak yemiş kadınlar gibiyim.

bütün cesaretimi topladım salı sabahı gittim dişçiye. neşteri görene kadar çok rahattım. neşteri ve o aletleri görünce kaçıp gitmek istedim biran önce. hazır dişimide uyuşturdular ağrımda yok.. sonra kendine gel siyam saçmalama dedim..

tam 2 saat 20 dk o koltukta ağzım ardına kadar açık, tak tak, tuk tuk, cat curt seslerini duya duya hee birde tükürük çeken zımbırtı var!! benimki tükürükten çok kan çekiyordu ya delirdim.. gıgım çıkmadı. doktor çok cesur olduğumu söyledi /: gel sen ne çektiğimi birde bana sor.. neyse dikişler atıltı olay bitti. doktor, zor ama temiz oldu ayrıca yirmi yaş dişin yüzüme fırladı dedi. çekildi başımdan.. gülmeyi inan senin kadar isterdim bebeğim ama inan halim yok.. bütün o sıkıştırdığım sinirler gevşedi hıçkıra hıçkıra ağlıyorum.. hemşire ağlama benide ağlatıcaksın demez mi? daha çok anırıyorum.. bişey değil dikişlerim patlıycak.. sonra rahatladım sustum. 10 gün sonra dikişlerimi aldırmaya gidicem.

doktor beycağızım, 2 gün rapor verdi.. vurdum kafayı yattım. Mikro deli olmuş. siyamdan haber var mı? siyamdan haber var mı? ulan giderken ben ne dedim? dikiş olayına girerse konuşamam. ama yok inadına anlamak istemiyor. aramış annemle konuşmuş. beni deli ediyor bu adam.. bir an önce şu dikişlerimde alınsında artık güzel güzel yemek yiyebiliyim konuşabiliyim.. Ramazan'ı da yedim. oruç falan hak getire. cuma günü başlıcam inşallah. Allahım ben bu borçları nasıl ödüycem nasıı?? :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder