Sayfalar

25 Haziran 2010 Cuma

Hepimiz Bihteriz.... //: olmam deme! beşer-şaşar varlıklarız..




Oldu mu şimdi? olmadı tabikimde..

Aşk-ı Memnunun vedasını züper yapmışlar. çok beğendim yönetmenin, yapımcının ellerine, fikirlerine sağlık. ağladım ulan bihterin o deli deli hallerine. ahh be behlül ibişi, ne hallere soktun kızceleri. en başından beri izliyorum. aşk-ı memnu geceleri bilem yapıyoruz düşün yani okuyucu o moddayız. perşembe akşamları mısırlar patlatılıp, hipnoz olmuş gibi ekran başındayız. Ednan öğrenecekmi? Deniz söyler mi? Beşir ne pok yicek? Bihter, bırak o telefonu arama o sarı pipiyi. Firdevs hanım kapağı sağlam bir yere atacak mı? Salak Nihal ne zaman hissedece? falan filan falan...ne kadar kitaptan uzaklaştırsalarda bir sürü sansasyon yaratsada güzeldi fikrimce.




bihtere öyle bir son yakışmıyordu. biraz feminist düşünürsek. bihter ablamızın, ikisinide bırakıp, çıkıp gitmesi gerekiyordu. hırs dediler, intikam dediler bence gözü kara bir aşktı. ölmemesi gerekiyordu. zevk pezevengi behlülün ölmesi gerekirdi . ne yazıkki kadınlar daha fedakar olduğu için bihtercime yazık oldu. Ednan sarı pipiyi vurmalıydı //: oğlum demiş ulan adam sana evini açmış yapılır mı böyle adama bu iş?


neyse olan oldu biten bitti.. bu durumdan şunu çıkartıyoruz. kendimizden 20 yaş büyük biriyle evleneceksek şayet, evin içinde genç ve yakışıklı ayrıca çapkın bir hısım akrabayı kabul etmiyoruz. hepimiz insanız beşerizde- şaşarızda...



(beşirede hiç üzülmedim. salamon baştan söyleseydi bu kadar olay kopmazda mal herif)


Bihter Ölmedi Kalbimizde yaşıyor... aşksldkfsjhfgdgf

2 yorum:

  1. dizinin yayınlanmaya başladığı zamanlarda çok saçma demiş, dalga geçmiştim, hele bihter çizmesi, bihter hırkası, firdevs küpesi filan çıkınca daha da gülmüştüm ama sonra sevdim. ve de ciddi ciddi bihter'e üzüldüm.

    YanıtlaSil
  2. bende çok üzüldüm ve etkilendim )):

    bu kadar etkileyici bir final beklemiyordum açıkçası.
    klasik; düğün olur. orda bihterin ölüm haberi falan gelir gibi senaryolar yazmıştım kafamdan.
    yazık oldu bihtere.. sarı pipi ölmeliydi...

    YanıtlaSil