Sayfalar

18 Haziran 2010 Cuma

The Trend Blog Ödülü





ayy çok pis heycan yaptım şimdi. beni bu ödüle layık gören, pek muhterem ediecim; seni seviyoğğğruuuvvmmm caaağğğnımmm teşekkürler.. aldığım bu ödülü dağıtmak hiğç işime gelmesede görev benim egomanyamdan önde gelir ))): peki peki başlıyorumm :P



Trendy Blog Ödülü'nün yerine getirilmesi gereken kuralları da şunlarmış :


- Bloğunuzda ödülle ilgili post hazırlamak. (Size ödülü veren kişiye teşekkür etmek.)


- Postunuzda, bu ödüle uygun bulduğunuz 10 blog arkadaşınızı belirtmek.


- Postunuz'da, ödülün logosunu yayınlamak, (Trendy Treehouse URL linki vererek.)


- Ödülü verdiğiniz 10 blogcuya, aynı kurallarda kendi seçecekleri 10 blogcuya haber vermelerini sağlayacaksınız.

logoyu yayınlıcam diye geberiyodum ((((:

ödülü paylaştığım bloglar... dırırıımmm :PP

. İçimdeki şeytan

. sevgili dünlük

. rahat-sız hatun

. kutup zencisi

. ille de roman olsun

. hepsi hepsi hayat nasıl olsa

. medusa

. ilginç blog

. edie finnerty'nin muhteşem kaderi

. dünyanın en uyuşuk insanı.


seviyorum hepinizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder