Sayfalar

29 Haziran 2010 Salı

Mim-leşelim

muhteşem kaderli ediecim, beni mim-lemiş.

sevdim bu soruları
1- Hangi işleri yarım bırakırsın ya da bıraktığın neler var?

herşeyi yarım bırakma potansiyeline sayibim. bana güvenerek kuyuya inilmez. iştahım pek bir maymuni hevesimi alınca, canım sıkılınca herşeyi yarım bırakıyorum :/ ( bu durumdan hiç memnun değilim).

2- Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı?

olmamı var tabi. bir değil bir çok kişi var. çoğunu tınlamıyorum fakat, iki kişi var ki eskiden önem verdiğim şimdi hayatıma dahil olmayan insanlar. pollyanna gibi düşününce böyle olmaması gerekiyordu diyorum. agresifleşince, böyle olması en doğrusu diyorum. hee bir de vicdanımı kaybettim :/ yazık bana..

3- En ağır bulduğun, sana dokunan yemek var mı?

reflüm var. ne yesem dokunuyor. çok pis boğazlı olduğumdan hiç ayırt etmiyorum ne bulursam yerim. ağrımıda çekerim yemeğimide yerim.

4- cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı?

unutamam dediğimi bile unuttum. kimsecilikler yok çok şükür kafam rahat.

5- Çocukken sevdiğin çizgi filmler?

voltran, hi-men, tazmanya canavarı, taş devri, tom ve jerrj birde tom ve thomas vardı ama onu siz bilmezsiniz annem anlatırdı. bende çizgi film karesi gibi canlandırırdım hayel gücümde..

6- blogger'a ne zaman kayıt oldun? kim vesile oldu? nereden duydun?

deli peri kızı blogu açmış nerdeyse bir yıl olacak bana itiraf ediyor. yazim lan bende dedim. yaz dedi. çokta iyi oldu. peri kızı sevim yavrım seni..

7- çok paran oldu neler yaparsın?

olmaz ya.. oldu diyelim.. borç harç kapandıktan sonra, kimsenin bilmediği bir yerde şato yaptırıcam 5 hizmetli bir de ben mutlu mesut yaşıycaz. insan görmek istemiyorum. sonra piriye söylücem o da bize eşlik etcek. çatır çatır o parayı yicez 1 yıl falan sürer sanırım bu saltanat sonra ne para ne şato ne o saltanat. lale devrine döncez..

sıra 5 kişiyi mimlemekte

1- içimdeki şeytan
2- sevgili dünlük
3 - kinky... funky... dinky
4- iyilik bloğu
5- dünyanın en uyuşuk insanı Nina Noctis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder