Sayfalar

1 Temmuz 2010 Perşembe

Karmaşık Bir Ruh :/

bana yine gül diyemem, beni yine sar diyemem. çünkü, sarmıycam seni bıldırcınım.

bugün 1 Temmuz /: kabotaj bayramı olmasının dışında, bir de Çağlar beyimizin doğum günü. sabah face'i açana kadar inan aklımda yoktu. bir arkadaşımında doğum günüymüş aaa dedim birisininde doğum günü vardı bugün :P çok sahtekarım lan.. tamam kutlamıyorum 3 yıldır ama hatırlamıyorda değilim. herşey gönlünce olsun bıldırcınım umarım mutlu olursun..

senin sahilinden geçerken sessizce
gemiler kalkar yüreğimden gizlice.
bunu zaman zaman hissetmek çıldırtıyor benii..

acının ...mına koymuş, dibin dibini vurmuş, ciğerinin yandığını hissetmiş bir insanın canını hiç birşey acıtamaz öğrettiğin için teşekküler.. ( ben istemiştim ayrılığı ödedim bedelini)

hadi tatil gelsin gidelim buralardann. son 1 günnnn geçmiyor zamannn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder