Sayfalar

11 Temmuz 2010 Pazar

Ucuz diye sevinme! Yahnisi Kötü Oluyor (:


hoş geldim hoş geldim ben.... geldim, güneş açtı istanbul da. ne haftaydı bea!

siyamım inan pansiyonu ben ayarlasaydım böle olmazdı :P perşembe günü kuzenin ağabeyi için yer bakındık hemen hemen bakmadığımız pansiyon kalmadı iki otel bulduk oralar bile vasat kuzu. seneyede gidicem ama çok kalamam bizim ufaklığı tanza çıkartmak için. hee birde emine teyzeye söz verdim kocanla gel tamam mı? dedi.bende bulursam hemen emine teyzem dedim. kocayla giderimde tek dönme ihtimalim yüksek. herif kalbur üstü bişey olursa kalite düşüklüğünü anlıycak.. yaa ben rahat insanım her yerde eğlenebilirim o kadar da kötü değildi 3 günde alışıyor insan üç oda değiştirdikten sonra :S

tövbeler tövbesi birdaha görmeden hiç bir yere gitmem tanıdıkmış yerim ulan o tanıdığı alışana kadar canım çıktı.. ahh kuzenin sevdiceği ahh sen olmayaydın değil pansiyon avşayı terk ederdik biz ama olacağı varmış bir kaç gün geçtikten sonra alıştık allahtan. hatta şöyleki ben dönerken kötü bilem oldum. komşunun veledi kerem applaaa applaaa peşimi bırakmadı bir hafta boyunca en çok ona ve annesi sıdıka ablaya alıştım.

giderken bıldırcın bıldırcın diye anırıyordun yaa.. nahh sana bıldırcın dedi ilahi adalet. bıldırcın yok al sana bıldırcın anaları. kaldığım odanın yanında anne kız ve kutsal çocukları meriç vardı o kadar genç gözüküyolardıki anneanneyi veledin annesi sandım meğersem o ufak tefek görünen kızce 30 yaşındaymış 19 yaşında evlenmiş utandım kendimden bende o sümsük muratla evleneydim boyumca çocuğum olmuştu daha otuz olmadım ama olsun ilk okula giden bir veledim olabilirdi :S sinir oldum kendime ne zaman çocuğum olcakta büyütcem ohooo ooo..

neyse teyzenın birde oğlu varmış resmini gösterdi hık demiş dudaktan kalbe dizisindeki kenan'ın burnundan düşmüş. vıııhh dedim içimden. gelcek mi oğlucuğunuz? diye soramadım tabikimde. teyzem sürekli beni kollar vaziyette atlamayalım dedim. buraya göre fazla asilim anam havalara girdim birden hehehe.. sıdıka abla var birde keremcimin annesi onlarda çok tatlılar babası ve annesiyle gelmiş kocası şu sıralar orda olmalı çok iyi anlaştık. tatlı kadın ama takıntıları var benim gibi yaş konusunda 36 yaşında aramızda on yaş var ama abla dememi istemiyor. ben yapamam o kadar yaş farkı varken sıdıka diyemem tabikimde. sıdıka abla dedikçe çıldırıyordu hehehe ama bilinçli bişey değil çok pis sayğılıyımdır. o da eşinin arkadışı için düşünüyormuş beni hatta eşine bahsetmiş eşi ve kankası gelecekti beni görmeye ama allahtan ben erken döndüm. tabiki kurtuluş yok sıdıka ablam telefonumu aldı istanbula geldiklerinde görüşücez. bu görüşmenin kocayla alakası yok tamamen sıdıka ablayı ve keremciğimi çok sevdiğimden hakkatten inan bana yaa..

şunu anlayamadım dönüşe yaklaşana kadar; pansiyonda 14 oda var ve 14 odanın tamamı dolu. hatta sirkülasyon halinde oluyor zaman zaman. 1 haftada 6 aile tanıdım ve bu altı ialenin 4tanesinin gayet durumları iyi, işleri güçleri yerinde ve bu insanlar sürekli müşterileri bu pansiyonun. benim gibi kuzeninin sevgilisinin arkadaşının babasının önerisi üzerine gelmemişler ((: peki o zaman dertleri nee kazara düşmemişler buraya. zaman zaman bunu düşündüm taki dönüşüme iki gün kalaya kadar. nerde olursan ol, yaşam koşulları neyi gösterirse göstersin, önemli olan şu! güleryüz, hoş sohbet, insani değerler çok önemli. emine teyze hayatımda gördüğüm sayılı kadınlardan biri hem hoş sohpetli,hem dürüst, hemde çok harbi delikanlı bir hatun. bence insanların çoğu onun samimiyeti için tekrar geliyorlar. seneye tatilimi orda geçirmicem ama iki günlüğüne ona uğramayı düşünüyorum.

dip NOT : Tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın bebeğim.. ( ikigünden fazlası sıkar bir dahaki sene için). ağustos sonunda marmaristeyim ama kendim görmeden kılımı kıpırdatmam.

1 yorum: