Sayfalar

30 Temmuz 2010 Cuma

açım açç...


aç kalmak ne bok bişeymiş yahu.. açım ulan açımm pazar'a kadar 2 kilo vermem gerek. o elbisenin içine girmeliyim azmettimmm...

iki gündür sabah kahvaltısıyla duruyorum :( ben alışkın değilim aç uyumaya. uyuyamıyorum aq delircem. annemin yaptığı o nefis karnıyarığa, iç geçirerek baka baka bir hal oldum. akşam sağa dön, sola dön saati 03:00 ettim. kalktım yattım, kalktım yattım, buzdolabının önüne kadar gidip geri döndüm. bu kadar irade gözlerimi yaşarttı. gözlerim kararıyor, sinirlerim gevşedi, ota-boka gülüyorum. çok fena bu açlık. midemden garip sesler geliyor, reflüm azdı ama yemiycem..

sanırım, pazar akşamından sonra insan üstü bir performansla yemek yicem. bir günde 5 kilo alabilirim. burnuma gelmeyen koku kalmadı :S

kendime hakaret etmek istiyor ve ediyorum. kızım sende göte sürülecek akıl yokkkk..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder