Sayfalar

28 Temmuz 2010 Çarşamba

her olayı kamera şakası gibi :S

- aaaaa... bu fatura zaten varmış...
- çarrttt (yırttı)
bu kız tam bir amsalakk...

*faturanın fotokopisini bana verip, aslını yırtan tek insan evladı.
*çıktığı çocukların annelerine varıncaya kadar hediyelere boğan tanıdığım tek bağyan.
*erkek olsunda çamurdan olsun diyen kız türlerinden biri.
*normal bir insanı 15 dk içinde etkisiz hale getirebilecek bir zehre sahip.

-siyam, çok fenayım haftaya gelicem beni dinliceksin.
-siktir kızım hep yalansın.
-siyam, nişanlım beni aldatıyor sanırım.
-bırak o zaman.
-bırakamam inada bindi iş.
-kızım delimi sikti seni? göt kadar zekanla ne inadı? kaybedersin sen.
-bana vaatlerinin hepsini yaptırcam.
-mesela? ((:
-o düğün olcak siyam...
-ne bok yersen ye...


- siyam
- efenim
- siyam hani ben bir bok yemiştim ya..
- hangi pok
- hani ortaklık falan.
- evet
- işte bize 3000,00 tl ceza geldi
-(((((((: kusura bakma gülücem.
- napcam ben.
- hani altın aldığın abla varya
- hee var
- git ona adana burma al. ((:
- gerçekten mi?
- allahım nie böylelerine para veriyosun :((
- saçmalama ver ben halledicem ver şu kadının numarasını..

- siyam, kdv den matrahı nasıl bulacaktık.
- sayıylamı veriyolar sizi bana. bununla 23. söyleyişim. kamera nerde el sallıycam.

- siyam ne zaman evleniyosun.
- senin gibiler duruken bana ne hacet haşmetlim.
- ya öle dema ne zaman ne zaman.
- semacım, hayırlı kısmet mi buldun bana.
- evet dayıma bahsettim senden.
- sana benziyor mu?
- ailedeki herkes benzetir bizi.
- sağol tatlım daha çok gencim :S

- siyam
- efenim
- hemen bişey sorup kapatıcam.
- sor tatlım.
- doğalgaz faturası, bizim tekneye olur mu? gider olarak gösterebilir miyiz?
- o olmaz tatlım. aldığın iç çamaşırlar, şampuanlar, güzellik malzemelerin, babanın traş losyonları, oje, orkit, ağda falan bunları koy tatlım onlar olur.
- ciddimisin??
- allah cezanı versinde kurtulalım emiiii... defol git arama bi daha beni. hiçbiri olmaz hiç biriiiii....

2 yorum: