Sayfalar

16 Temmuz 2010 Cuma

mikronun akıl almaz halleri


hapşırdıkdan sonra; kimse çok yaşa demediği için kendine, çok yaşayayım diyen biriyle çalışmak ne ka güzel tarifi yok.

- mikrto, ofiste kimse yok yerimde bir sigara tüttüreyim he olur mu kimselere söylemem.
- ver 70 tl otur iç
- cümle alem ebeni (iç ses) hehe balkona çıkim ben

- siyammm.. siyaammm
- efenidim
-siyamm
-efenidim
-siyammm!!!!
-efendimmmmm!!!!
- yok bişey
bilerek yanına gitmiyorum bişey olmadığını biliyorum.

- siyam, o şeyin içindeki şeyi aldın mı?
- neyin içindeki neyi anlamadım?
- hani varya şeyin içindeki
- bi siktirip gidermisin... anlamıyorum.
- 77 nolu dosyanın içindeki dilekçeyi aldınmı
- hı hı aldım
- eee hani bulamıyorum.
- aldım diyorum yaa
- göremiyorum
- aldım aldım..
- ulan illaki yanınamı gelmem gerek
- aldım diyorum yaa al burdaaaa.
- neden söylemiyosun..
- ateşiniz mi var? ya sabırrr..

bütün gün, siyam siyam siyamm yiterr ya yiterr çok sevdiğim adımdan nefret geldi. ne istiyorsun benden? mikro lanet gele sıfatına delirttin ulan beni..

akşamları nefertitiylemi sevişiyorsun mikro?
delirttin lan beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder